Ms. N00b

Nörden has left the building

Posted in Uncategorized by msn00b on 17 juni 2009

Igår dansade jag afrikansk dans (och skrattade så att jag trodde att jag skulle kissa på mig när jag gjorde om hela eländet hemma för att träna). I lördags morse började jag dagen med yoga.

Tiden  spenderas för tillfället på min balkong med näsan i en bok och benen i vinkel (man får bättre färg om solen faller rakt på, hence så alternerar jag mellan att ligga på rygg med benen i vädret och vice versa).

Vem är jag? Och vad har jag gjort med mig?

Kommentera

