Ms. N00b

Mer tuttar

Posted in Privat by msn00b on 10 juni 2009

Jag var inne i den här affären igår.

Jävlar säger jag bara.  Jag kommer in genom dörren och mumlar att jag behöver hjälp eftersom mina bröst bestämt sig för att utveckla personligheter och dessutom jävligt bångstyriga sådana.

Efter 2 sekunders tuttklämning av ett styck liten tant presenteras jag med ett omklädningsrum och 1057075287 bh:ar. Tanten står kvar utanför omklädningsrummet och väntar på mig om jag kanske skulle behöva lite hjälp och är bara allmänt underbar. Hämtar nya storlekar, rättar till etc.

För första gången på ungefär 5 år har jag en bh som sitter perfekt. Det stramar inte i nacken. Det värker inte i bröstkorgen och mitt décolletage är quite frankly så jävlar i gatan apsnyggt att jag inte kan slutta titta på mina egna bröst.

Priset?

219 Sek.

Jag tror jag måste köpa hela butiken, alternativt packa ner den lilla tuttklämmande tanten i handväskan och ta med henne hem.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ina said, on 10 juni 2009 at 7:19 e m

    jag har inte en enda som passar riktigt bra…

  2. msn00b said, on 10 juni 2009 at 8:55 e m

    Men ta dig till Götet då vettja🙂


Kommentera

