Ms. N00b

You say oopsie daisy, I say fuck you

Posted in Knäfer, Privat, Trams by msn00b on 06 juni 2009

Det finns få saker jag avskyr mer än när någon objuden försöker tränga sig på mig i mitt hem.

Särskilt då jag uttryckligen sagt ifrån att ”ring när du kommer fram så kommer jag ner och möter dig, min sambo är sjuk och ligger och sover, jag vill därför inte att han störs.”

Lik förbannat står sedan personen ifråga och ringer ihållande på dörrklockan, inte en utan två gånger trots att han bör ha hört en hysteriskt skällande hund inifrån. Med tanke på att väggarna här dessutom är så illa isolerade att man hör när jag vänder blad i boken jag läser när jag badar så tvivlar jag dessutom på att han missade mitt vrålade ETT ÖGONBLICK!

Om du läser här, tack vare dig fick min sambo sammalagt fyra timmars dygnsvila. Tack som fan. Verkligen.

Nästa gång håller jag inte i hunden när jag öppnar dörren. I swear.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 08 juni 2009 at 12:18 e m

    Amen sånt där hatar jag med. Hamnar i samma fack som folk som bjuder in sig själva trots att man hintat hur jädra olägligt det vore just nu. Ingen chans att du kan köra lite pay-back o ”råka” ringa personen väldigt sent/tidigt av ”misstag”?..he he…

  2. msn00b said, on 08 juni 2009 at 2:32 e m

    hehehe
    inte skulle väl jag?
    Han är dessutom småbarnspappa

    mwhahahahahahaha

  3. Ninde said, on 09 juni 2009 at 11:03 f m

    Småbarnspappa you say? Ring vid läggdags…eller lär barnen lite bus..moha ha 😉

  4. Ninde said, on 09 juni 2009 at 11:04 f m

    ..eller ännu bättre. Ge barnen något som blinkar och spelar samma låt, om och om igen. Med extrastarka batterier..;)

  5. msn00b said, on 10 juni 2009 at 9:23 e m

    ohhh
    frestande, ack så frestande 😀


Kommentera

