Ms. N00b

With a little help from my friends

Posted in Privat by msn00b on 05 juni 2009

Så enkelt men ibland så svårt att göra på egen hand när vinden blåser hårt och det känns som om hela världen är emot dig.

Hold your own. Know your name. Go your own way.

Idag kände jag mig väldigt liten, jag kan faktiskt inte minnas när någon som inte tillhör mitt privatliv fick mig att ifrågasätta mig själv sist, fick mig att känna att jag inte duger. Jag bölade som en liten unge och well…

Blev lite emo helt enkelt.

Som tur är har jag världens bästa vänner och familj som fångar mig när jag faller. Som stoppar i mig hamburgare och trycker en cigg i käften på mig och kramar på mig och påminner mig om att jag visst duger. Att jag är kompetent, att jag klarar allt jag föresätter mig att klara och att jag inte behöver oroa mig, det här kommer att gå bra.

Tack!

Ni fick mig att orka, ni gav mig perspektiv och framförallt ni stöttade mig när jag behövde det som mest, och för det så finns ni i mitt hjärta.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 05 juni 2009 at 11:06 e m

    honey, just precis den textraden har hjälpt mig SÅ många gånger. mraz is the shit.

    och inte för att det verkar som att behövs, men du är bra. du duger. du är en av få människor jag verkligen vill träffas och umgås med (och dom är inte så många). hoppas du mår bättre snart.

    kärlek!

  2. msn00b said, on 06 juni 2009 at 11:01 f m

    Awww fina, tack! Jag tycker ju om dig också och vill lära känna bättre. Sådana där ord kan man aldrig få för mycket av, det är bufferten av sådana ord som man lever av när det blåser så hårt att man tror att nu kantrar båten när som helst 🙂

    Stooor kram och jag ser tokmycket fram emot att träffas i sommar 🙂

  3. ina said, on 08 juni 2009 at 2:48 e m

    anytime!


Kommentera

