Ms. N00b

Yes really

Posted in Uncategorized by msn00b on 02 juni 2009

Såhär tänkte jag.

Men jag vågar inte tänka 14 veckor framåt, jag är grymt stolt om jag bara kommer ut tre gånger den här veckan. Jag har köpt ett par billiga men okej skor men om jag lyckas få det här att bli en god vana så investerar jag i ett par riktigt bra skor på löplabbet tänkte jag.

Tar hemskt gärna emot input, tips och råd. Om de är något jag inte kan ett skit om så är det löpning.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. DivaLiz said, on 02 juni 2009 at 2:51 e m

    Löpning suger. Det är allt du behöver veta. Det kommer inte att bli roligare med rätt utrustning, men hälsosammare på alla sätt och vis för dina leder, men that’s it. Förvänta dig pest och elände och bli glatt överraskad när du lyckats kuta fem kilometer utan att dö.
    Kräla hem, ät en nutelladonut, gör om.

    Men, som en liten höjddpunkt kan jag ju meddela att du är hjärtligt välkommen att springa i parkens motionsspår som startar utanför min nya bostad som jag får tillträde till om 15 dagar🙂 Det var inte en inbjudan, snarare ett kontaterande av faktum att jo, du SKA komma hit🙂

  2. msn00b said, on 02 juni 2009 at 4:30 e m

    haha klart jag skall komma dit honey, med eller utan löpdojjor🙂

    Seså, sluta mobba mig nu för att jag vill träna något du inte gillar, i gengäld gör jag nutellacheesecake när jag kommer och hälsar på😛

  3. divafabulous said, on 04 juni 2009 at 3:41 e m

    Alltså, missförstå mig inte nu, jag älskar löpning, särskilt intervallträning, för det ger verkligen resultat. Nu är ju inte cardio min favorit av the holy trinity, (styrka,kondition & kost) men ska man ha ut nåt av skiten kan man lika gärna löpa.

    Nutellacheesecaken däremot är yhelt sjukt jävla välkommen, den sitter fint på mig🙂

  4. msn00b said, on 04 juni 2009 at 8:29 e m

    hehe missförstå inte mig heller, jag tycker allt som luktar träning är sjukt jävla jobbigt. Jag har inte gått och blivit knasig, i promise. Jag försöker mest lura mig själv att jag tycker att det är skönt, annars förblir jag liksom sittande hemma….

    Honey, allt sitter fint på dig🙂


Kommentera

