Ms. N00b

Kärlek sitter i magen.

Posted in Uncategorized by msn00b on 20 maj 2009

Det närmar sig sommar och jag drömmer redan om allt vi skall göra, alla vi skall träffa. Alla de vi älskar som vi vill ha nära nära jämt.

Sedan drabbar självinsikt, så fort jag tänker på de jag vill ha nära närmst så tänker jag på mat. När Hannah ledsen i höstas ja ba’ ”hej, jag lagar bearnaisesås från scratch så känns det kanske bättre”, när J kom förbi i förrgår så bakade jag citronmarängpaj, så fort M skall komma hit gör jag smulpaj. Mamma skämmer jag bort meddelst tiramisu och Liza med keylime cheesecake oh! jag kunde inte gå hem till Hannah i höstas utan att fråga om jag skulle ta med mig fika.  När jag precis hade träffat A så bakade jag typ ihjäl mig.

Jag kärleksförklarar mig meddelst mat.

Weird.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erika said, on 20 maj 2009 at 10:25 e m

    Sån kärlek vill jag ha….

  2. msn00b said, on 21 maj 2009 at 9:12 f m

    Du skall väl med til malmö i slutet på augusti? Mojitos och key lime cheesecake låter väl som en ypperlig blandning tycker jag 🙂 Förse mig med ett kök så bakar jag 🙂


Kommentera

