Ms. N00b

På tal om ingenting

Posted in Uncategorized by msn00b on 13 maj 2009

…så har jag nu varit nikotinfri i 24 timmar och har varken kollapsat i en gråtande hög eller slagit ihjäl någon.

Jag är faktiskt lite imponerad av mig själv.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 13 maj 2009 at 9:49 f m

    You go girl! *applåderar*🙂

  2. DivaLiz said, on 13 maj 2009 at 12:40 e m

    Go darling!

  3. msn00b said, on 13 maj 2009 at 4:46 e m

    yaay!🙂 tackar🙂

  4. ina said, on 13 maj 2009 at 11:07 e m

    Du är duktig vännen! Me is missing you… Lattedejta mig?

  5. msn00b said, on 14 maj 2009 at 10:52 f m

    Tackar🙂 Well jag är inte i din stad på ett tag framöver men bör komma ner om ett par veckor när stressen lagt sig :-)Eller skall du uppåt?


Kommentera

