Ms. N00b

Jag anar Schulmans i mossen

Posted in Privat, Trams by msn00b on 10 maj 2009

Det här var alldeles fantastiskt roligt. Om ni läser någonting idag så läs det här, för en gångs skull är det heller inte något allvarsamt jag kommer dragande med utan helt enkelt någonting som är roligt.

Herregud, vad är det för fel på mig? Var är domedagsprofetian? Var är allvaret?

Till och med jag håller klaffen ibland och njuter av andras ord.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. B said, on 15 maj 2009 at 10:25 f m

    Hahahahaha det var fan bland det roligaste jag läst!

  2. msn00b said, on 15 maj 2009 at 5:37 e m

    ja! Eller hur?😀


Kommentera

