Ms. N00b

Fantabulous (yes that’s a word, shut up)

Posted in Uncategorized by msn00b on 05 maj 2009

Jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljettejag har biljettejag har biljettejag har biljettejag har biljetteJag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljettejag har biljettejag haJag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljettejag har biljettejag haJag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljettejag har biljettejag haJag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljettejag har biljettejag haJag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljettejag har biljettejag haJag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljetter jag har biljettejag har biljetter!

12 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 06 maj 2009 at 9:33 f m

    Åh, åh, ÅH! Hade jag haft mer än tio spänn på mitt konto (I kid you not) hade jag varit med och slagits om ett par ticks jag med. Eddie är gud! =)

  2. Ninde said, on 06 maj 2009 at 11:19 f m

    Congrats..och vem fick du mörda för att komma över dem?😉

  3. msn00b said, on 06 maj 2009 at 5:34 e m

    hehe ingen, loggade in på ticnet on the dot när de släppte biljetterna🙂

  4. msn00b said, on 06 maj 2009 at 5:35 e m

    Anna – Eddie tokäger! Hmmm först David Tennant och nu Eddie, vi borde nog träffas banne mig😀

  5. Anna said, on 06 maj 2009 at 6:09 e m

    visst borde vi!🙂 och glöm inte Liza också, henne gillar vi ju båda två =)

  6. Erika said, on 06 maj 2009 at 6:29 e m

    Jag. Vill. Också.😦

  7. msn00b said, on 06 maj 2009 at 7:07 e m

    Anna &Erikat: Indeedy, så move your collective asses till skåne eller Göteborg i sommar så sammanstrålar vi där? Tant har sängplats och solig balkong men Malmös beach tokäger min balkong, för att inte tala om uteserveringarna och mojitos.

    Och ja, det är för kallt att åka till er de sammanlagt fyra soliga dagarna vi får i sommar. We go to your place for skidsemester istället, deal?

  8. Ina said, on 06 maj 2009 at 7:14 e m

    JA!! vad underbart det hade varit!

  9. amanda said, on 06 maj 2009 at 7:17 e m

    true

  10. Anna said, on 06 maj 2009 at 7:20 e m

    jag släpar med mig erika vare sig hon vill eller inte. en långhelg på ribban, ett par mojitos och skånska vore inte helt fel och det kommer även hon att inse.

    skidsemester? dra inte upp det när det precis har börjat bli grönt i björkarna här, okej? =)

  11. msn00b said, on 06 maj 2009 at 11:01 e m

    Ina:🙂

    Amanda: Huh? Vad är sant?

    Anna: It’s a plan damnit! Hoo flyttar ju till M typ snart också = sjukt många flugor i en smäll. Hitta en vecka då ni kan bägge två i sommar så kollar vi med Liza och kanske Gabbiz och well andra valfria Malmötöser som är på🙂

  12. msn00b said, on 06 maj 2009 at 11:03 e m

    Ninde, det är inte så att du också har vägarna förbi skaune eller gbg i sommar och känner dig lite spontan sådär?


Kommentera

