Ms. N00b

På tal om ingenting

Posted in Uncategorized by msn00b on 27 april 2009

Är det bara jag som tror att (S) byter ut Sahlin mot Bodström inom en snar framtid?

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dodgy said, on 27 april 2009 at 10:55 f m

    Det är inte bara du. Tror att det kommer komma om ett tag, alldeles lagom tills Sahlin fått (S) förtroende helt raserat så swoopar dom in Bodström som en räddande ängel från ovan…

  2. msn00b said, on 27 april 2009 at 11:58 f m

    Japp och eftersom folk tenderar att rösta baserat på sitt hopp snarare än sina farhågor så kommer (S) förtroende att schwop! Åka i höjden igen.
    Suck.

  3. Ninde said, on 28 april 2009 at 1:34 e m

    Bodström låter nästan för vettigt för att kunna bli sant…
    Frågan är om inte Sahlin sitter över nästa val o först då tvingas avgå efter förlust ?

  4. msn00b said, on 28 april 2009 at 5:18 e m

    Där har du en poäng, mycket mycket möjligt faktiskt även om jag inte vet om jag vill kalla Bodström för vettig med tanke på att det var han som lade fram FRA-lagen från första början😛 Det skall bli intressant att se vad som händer, i en förlängning så handlar det ju om (S) anser sig ha möjlighet att vinna valet eller inte, gör de inte det så tror jag också att hon får sitta kvar.

  5. Ninde said, on 30 april 2009 at 10:50 f m

    Ha ha ok där har du en poäng iofs, syftade mer på just i jämförelse med Sahlin. När det gäller FRA och IPRED är det väl få av ”gammelpolitikerna” jag håller med…

  6. ullrika said, on 01 maj 2009 at 8:43 e m

    om jag inte minns helt galet så var väl Bodström på allas önskelista redan innan Sahlinskan? han vill inte. av personliga orsaker, vilket jag tycker verkar sunt. sätter familjen framför riket. typ. fast jag kan ha fel!?

  7. ullrika said, on 01 maj 2009 at 8:44 e m

    jag menar jag kan ha fel i att det inte var Bodström som inte ville!

  8. msn00b said, on 01 maj 2009 at 10:44 e m

    Hmm jo nu när du säger det så ringer det en liten klocka i bakhuvudet faktiskt, personligen blir jag bara glad av att höra det eftersom jag helt ärligt tror att Bodström hade ökat (S) chanser att vinna markant, i nuläget med det dåliga förtroendet för Sahlin så öppnar det för en splittring av (S) väljarna vilket kan ge intressanta utslag inför valet 2010🙂

    Vem vet, med lite fantasi kanske vi inte behöver ta för givet att det är antingen (S) eller (M) som vinner och det hade väl om inte annat varit åtminstone lite spännande🙂


Kommentera

