Ms. N00b

Dagens outfit(*ning) dårå

Posted in Uncategorized by msn00b on 23 maj 2010

 

Ungefär såhär såg jag ut efter att ha flängt runt som en jävla galning med flyttlådor hela dagen.  Fö, för den som undrar hur mycket böcker jag egentligen har så har jag nu svaret. 25 proppfyllda ICA Maxi pappkassar. Det var jätteroligt att packa dem och packa in dem i bil och packa in dem på lagret. Det skall också bli jätteroligt att packa och bära alla bokhyllorna (elva) och all annan jävla crap samtidigt som jag skriver två tentor och lägger 6 timmar bara på att köra fram och tillbaka till Skolstaden, kör min hund till veterinären, flyttstädar och sedan sanerar den nya lägenheten eftersom jag inte tror på att det är rent förrens jag städat själv.

Jätteroligt.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. plasmider said, on 24 maj 2010 at 9:02 f m

    Om du skulle utveckla det ”paketet” av att bära flyttlådor så blir jag lite orolig ;-)
    Puss

  2. kat said, on 24 maj 2010 at 4:17 e m

    Låter som en lagom arbetsbörda?? Stressfaktor 200 eller?
    Lycka till med allt, och eftersom du bor för långt bort erbjuder jag mig inte att hjälpa dig med alla böcker! ;-)

  3. msn00b said, on 25 maj 2010 at 5:37 e m

    Plasmider – hahaha jo jkust DEN biten var kanske inte så lik :-P

    Kat – något i den stilen :-) och pepp i bloggen räcker så bra så .-)


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

