Ms. N00b

Själadödande

Posted in Uncategorized by msn00b on 14 februari 2010

Att inse att gamla, älskade tjocktv’n håller på att gå sönder och tvingas läsa in sig på fakta om tv-apparater för att kunna köpa en ny.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 15 februari 2010 at 6:02 e m

    det är inte så himla avancerat egentligen, jag lovar. =) Vad tittar ni mest på (sport, film), har ni en blueray-spelare typ en PS3a ni tänkte koppla in, vad är avståndet mellan soffa och där ni ska ha tvn och hur viktig är designen? Jag kan plocka fram ett par fem olika modeller att välja på till er om du vill :)

  2. plasmider said, on 16 februari 2010 at 10:07 f m

    Förbannade tekniska prylar som inte kan hålla i all evighet. Nästan lite nostalgi över din ”tjockis”. Puss

  3. msn00b said, on 16 februari 2010 at 6:20 e m

    Anna – Coolt! Alltså vi tittar mest på film och serier och de är ju i HD så det täcker väl den frågan tror jag. Har ingen blueray i dagsläget och tveksamt att vi skaffar,däremot är det viktigt att den har HDMI ingångar eftersom jag lägger den som andra skärm till min dator för att det skall bli lättare att kolla på film och serier. Avståndet till soffan är cirkus 4 meter, själva tv’n behöver inte vara jättestor men gärna silverfärgad! (då syns dammet mindre)

    Plasmider – faktiskt, lilla tjockisen på 28 tum går ur tiden. Lite sorgligt. Däremot vågar jag verkligen inte ha kvar den, såsom den betett sig senaste tiden så ..heh…jag drar ur kontakten när vi inte använder den eftersom jag på allvar är rädd att den skall fatta eld…

  4. Lina said, on 19 februari 2010 at 8:38 f m

    och sa gar allt bara bra


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

