Ms. N00b

Hur man rövknullar sig själv meddelst gris

Posted in Uncategorized by msn00b on 23 december 2009

Eftersom jag i ett av min hjärna obevakat ögonblick lade den sedan tidigare inköpta skinkan i frysen och skinka som varit fryst smakar vatten inhandlades raskt en ny till årets julfirande. 2,7 kg perfekt avlång – mumma.

Nu ser jag till min fasa att skinkjävlen var okokt. Helvitti.

Jag som såg framför mig hur jag enkelt och smidigt bara griljerade det lilla fanskapet för att senare inhösta den ”ingifta” släktens beundran får således bita i det sura äpplet och göra julskinkan från grunden.

Projekt självplågeri inleds inom 3…2….1

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Drottningen said, on 23 december 2009 at 5:06 e m

    klart man fixar skinkan själv. Det ger sjukt mycket vuxenpoäng ;)

  2. msn00b said, on 23 december 2009 at 5:14 e m

    mjo men *mutter mutter* ÄNDÅ. Men jo du har rätt, silverlining :-)


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

